Sunday, October 21, 2007

RaYa......... 1st TiMe....

Raya tahun ni banyak benda yang "1st TiMe" berlaku lam hidup aku...
1st TiMe.........
  1. Raya bersama orang yang aku sayang yang bernama SUAMI.
  2. Otometik raya rumah mentua laaa.... (1st day raya lagi... hehehe) <-- Nervous gak memula, tapi ok jerk sbb mentua aku sporting abishh... hihihi...
  3. Raya tanpa nenet.. (meninggal 16.06.2007)
  4. Tak balik kampung aku (Kg Jakar, Bukit Bunga) sbb mak aku dah tak tinggal kat umah arwah nenet.
  5. Ada baby kecik lam perut.... :) <--- otometik gak aku pose fenuhs tahun ni...

Alhamdulillah baby ok jerk walaupun aku berjalan jauhhhh... Naik keta hampir 15jam... Aku rasa macam banyak lagik.. tp dah lupa laks... nanti lah aku tambah lagik kalo dah ingat balik...

No comments:

Blog Widget by LinkWithin