Thursday, January 3, 2008

2nd CHeCK uP...

Ermm... tader ape yang menarik dengan 2nd check up (16 weeks) ni... sbbnye
  1. Boring... tunggu lame sangat nk jumpa doc.. doc sorang jerk... biasenye 2 orang... punyelah aku sampai awal.. tapi.... (3jam setengah menunggu!!!! sian encik hubby yang nak masuk keje halfday)
  2. Dah jumpa doc... doc tak bitau info banyak sangat... sbb doc tu doc biase.. bukan doc cek org2 peknen... mungkin doc tu cuti kot... hmmm....
  3. Dah scan.. doc tak print lakkk gambo baby.... (Nak mintak tak berani sbb aku pi check up kat spital kjaan... kang kene marah tak besh lak nak pi next time..)
As a countermeasure, aku nak pi check kat memana klinik ujung minggu depan... sebabnye tak sabar nak tau baby aku ni boy ke girl... hehehe... Kawan2 ramai yang cakap aku peknen baby girl.. hihiih.... Aku plak konfiden baby boy... (takde fakta pepe pun... sbbnye aku nk boy jerk... hahaha) Tapi mana2 pun tak kisah laaaa... yang penting baby sihat walafiat dan takder masalah.. Insyaallah...

Erkk... Next check up 31/01/2008... aku kene pi sorang2 sbb encik hubby kene gi outstation ke Jepang... Uhuk.. uhuk.... :(

2 comments:

mak farhah said...

nape x mintak print aja..buat muka x malu jeh..blom cuba blom tau...

lelosani said...

hehehhe.. kawan2 ofis pon cakap camtu... nti lainkali nk mintak ah..:)

Blog Widget by LinkWithin