Thursday, September 11, 2008

SHiGoTo.. SHiGoTo.. MaMa DaH KeJe DaH..

Sekarang ni aku dah naik keje dah (Start 29/08/2008 ari tu lagik). Terpaksa tinggalkan damia ngan bb sitter. Itu pun sebenarnya aku dah terover cuti dah… Hampir 2 bulan setgh jugak aku dok godek2 damia. Tetiba nak ne pergi keja ni terasa cam pelik lak. Hahaha. 2,3 hari before keje tu aku dah stat sedih dah. Tapi nak buat cemana kan? Terpaksalah tinggalkan gak. Sekarang ni bukan waktu terbaik lagik utk aku berenti keje utk jadik surirumah. Nantilah… mungkin suatu hari nanti…

Mase first day hantar damia tu, alhamdulillah aku ok jerk. Takder laaa rasa nak nangis. Papa damia dok usik2 suruh bawak sarung tangan damia yg dah masham tuh… Hahahaha.. Tapi aku tak bwak laaaaaa….

Terkini… damia dah kojekss…n dah tumbuh rambut sikit. Hehehe. Nanti akan diuploadkan gambo terbaru bb damia...



No comments:

Blog Widget by LinkWithin