Wednesday, November 26, 2008

Kisah ebm...

Sejak dr bbsitter damia bitau kawan aku yg damia minum sikit tu, 1.5 oz saje sekali minum, aku bekalkan 2 oz X 7 botol je laaa sehari..... Tapi 2-3 ari je camtu.. bbsitter ckp damia tak cukup susu plaks... kalo skali minum tu mesti kuarkan 2 botl sekaligus... maksudnya damia minum 4 oz??? Hmm.. rasanya tak laaa kot.. mungkin yg satu botol lagi tu tak abis laaaa...
So, aku malas nk banyak2 cakap.. dengarkan ajee laa... sekrg ni bekalkan damia campo2... ade yg 3 oz dan ade yang 2.5 oz... takpelah membazir pun drp damia tak cukup susu kan??? Kalau dulu tak membazir kot kalau damia tak abis minum, sbb ade sorang anak cikgu tu tolong habiskan... hahaha... Tapi sekarang ank cikgu tu dh takde sbb cuti sekolah ni.. Dan dengar2 nye Januari 2009, cikgu tu nak anto taska... hehehe... Hari tu bbsitter damia dah bebel2 sbb cikgu tu nk anto taska... sbb MURAH... hohoho... Kalo ngan makcik tu.. RM250.. taska... bawah RM200 kot sbb anak cikgu tu dah dekat setahun n sorang lagi dah 2tahun lebihs...

Respon aku??? hehehe... senyum n ia kan aje lah... tak banyak cakap... dengoooo je lebih baik.. Tapi lam ati aku... Semua tu terpulang laaa kepada individu tu masing2 sbb itu kan anak diorang... Mak bapak sure tahu ape yang terbaik utk anak2 masing2 kan???............ hehehe...

No comments:

Blog Widget by LinkWithin