Wednesday, March 2, 2011

e-Filing oh e-Filing

Yess!! Kali pertama dalam sejarah bekerja saya telah melunaskan hutang dengan pihak LHDN dengan begitu cepat. Tahun ni mmg alert betul2 dengan bayar2 cukai ni, sbb taknak ada kejadian gabra-gubra macam tahun lepas. Baru semalam LHDN bukak e-filing ni, hari ni saya dah hantar! Lega... dah tak perlu nak fikir2 lagik. Ada rejeki lebih, dapat laa lebihan2 duit yg dah dilaburkan. Kalau takde rejeki, terima ajelah ketentuanNYA. Rejeki kan DIA yang tentukan, jadi kena pasrah & redha.:)

Akhir kata, silalah bayar cukai sebelum tarikh tutup ye. Tarikh tutupnya adalah 30 April untuk org2 yang tiada punca perniagaan, sama je dengan tahun lepas.




4 comments:

ibuaiman said...

cn pun dah siap...sng buat awal2 ni, lum sibuk, klu ada lebihan tu dpt check awai..hehe

lailasani said...

aah.. betul tu cn. tok sabar nok tnggu cek... :)

che nor said...

lela, cn dah dpt check ari jumaat lepas..:)..nak guna duit tu byr zakat..alhamdulillah dimudahkan oleh-Nya

lailasani said...

alhamdulillah...
tahniah..
lela pun dh dapat...:)

Blog Widget by LinkWithin