Thursday, February 21, 2008

iSoGaSHiKaTTaaa.......... Bz giler..!

Pas cik abe balik jerk... rasa cam takder mase terluang dah... hehehe... Sebabnye...
Cuti raya cina (5-11/02) kitorang lek kampung kat Tengganu... n lek semula ke Johor melalui KL plak... Penat weiii..... tapi rasa puas hati gak laaa sebabnye aku dah lame tak menatap wajah ibunda ku.... n begitu jugak ngan ibu mentuaku..... Sambil2 tu mintak kain batik dr bondaku utk persediaan bersalin n pas pantang... hihihi.... setakat ni aku hanya ade 2 helai je kot kain batik.... kekeke... dah ade 7 dah... ibunda kasik 5 lai...

Pas lek dari kampung tu... keje lam 4 ari... kitorang bercuti ke Langkawi plak... sempena 1st anniversary kitorang.... tak sangka dah setahun pon dah kawen.... rasa cam kejapppppp sangat...
Kelmarin baru balik... n sekarang ni aku cuti keje lagik sbbnye perut aku krem... hahaha... ade ke perut krem??? Hmmm... Doc cakap kelenjar2 aku bengkak n kurang sihat sbb banyak sangat berjalan n beraktiviti.... hahaha... Doc suruh aku berehat jerk arini...
Nanti aku cite lain kali pasal honeymoon aku kat Langkawi...:)

No comments:

Blog Widget by LinkWithin