Wednesday, August 24, 2011

Lama sungguh...

... blog ini sepi.
saya perlu buat sesuatu supaya momentum utk menulis terus datang. tiada lagi perasaan malas, sila pergi jauh2 alasan sibuk....
saya minta maaf kerana meninggalkan entry ini tanpa sebarang kesimpulan. saya kira ramai yg mendapatkannya daripada suratkhabar serta entry2 di blog2 lain. apa yang saya tahu, kata putusnya adalah hukumnya HARUS. tp setiap kali saya memikirkannya, hati saya berbelah bagi. jadi utk mengelakkan hati saya terus tidak tenang, saya keluarkan simpanan yg tak seberapa drp akaun ASB saya dan memasukkan ke tempat yg saya rasa hati saya lebih tenang. kini saya tidak perlu gundah gulana lagi......:)

nota tangan saya : saya ingin menghidupkan kembali blog saya ini. INSYAALLAH.
rumah saya yg satu lagi itu masih juga wujud, tp menulis di sana tidak seperti menulis di rumah sendiri rasanya.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin