Monday, January 2, 2012

Blog/Kedai baru saya

Bismillaahirrahmaanirrahim....
Dengan nama ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENYAYANG....

Alhamdulillah, masih diberi peluang bernafas...
Alhamdulillah, tiba juga saat ini. Saat mengumumkan kedai baru saya di alam maya. Kedai yang diberi nama
KENKOUSHOKU.
Saya kini telah menjadi pengedar produk semulajadi SHAKLEE yang sah. Saya juga adalah pengamal tegar produk ini sejak setahun yang lepas. Walaupun masih baru setahun jagung, saya percaya produk ini adalah produk terbaik yang boleh dijadikan sebagai perisai utk saya menjaga kesihatan diri, anak2 dan keluarga, INSYAALLAH. Selebihnya saya serahkan kepada YANG MAHA ESA kerana setiap kita perlu usaha utk dapatkan yang terbaik utk diri kita.
Selamat berkunjung ke blog baru saya merangkap kedai ke 2 saya di arena maya.:)
 


No comments:

Blog Widget by LinkWithin