Monday, April 2, 2012

Panasonic : 10 tahun daaa...

01 April 2012 : Genaplah 10 tahun saya berkhidmat di Panasonic Senai. Bermacam2 pengalaman pahit manis telah ditempuhi. Moga2 segala pengalaman itu menjadikan diri saya lebih matang dan bijak berfikir.

Dengar2 khabar angin award utk 10 tahun sudah dihapuskan bermula tahun ini. Tak taulah betul ke tidak. Kalau ada rezeki, dapat laa tu. Kalau takde nak buat macam mana kan? Hehehe.

Moga2 saya terus sabar berkhidmat utk Panasonic:)

Nota tangan saya : Adakah sampai pencen??? :P



3 comments:

kinna said...

lamanyaaaaa keje... kat sini kalo lepas 10 tahun dpt cuti 35hr setahun (tp utk batch 2004 ke bawah je..batch kitorg tak terpakai..)

yatie chomeyl said...

wooohh lamo tu kak...mesti dpt award tu ;)

lailasani said...

kinna,
lama kan? kan? sendiri pun mcm tak percaya.. hihih
besnyeee cuti 35 harii....... wowowowoowowowo... akak kat swasta ni 20 hr tu plg tinggi.. tu pun kalau keje cecah 10 tahun ke atas kot. sekrg br dapat 18 hari je...:P

yatie,
harap2 dpt leee voucher ke spt tahun2 lepas. actually dulu2 diorg dpt LOKET EMAS... sekrg emas mahal kan.. so diorg cut cost bg voucher jah.. tp takpe.. janji dpt. kalau tak dapat tu sedih..:(

Blog Widget by LinkWithin