Sunday, February 7, 2010

Boboykah?

.. bukanlah si adik dalam perut. masih belum tahu jantinanya lagi ye...
si kakak damia ni, sekrg ni inilah baju favouritenya. dan ANIME favourite sekarang ni adalah EMON (doraemon).
 
...peaceeee V dengan penuh perasaan...


posing shikitt....


..kena posing lagi ke papa??..


..chakkk!!!


saya bz ni, tengah kutip sticker EMON jatuh kat lantai..


yeayyy... tampal kat dinding banyak2...


aihhh... ada iklan menarik laaa plak kat TV... break sekejapp..


tampal EMON kat kaki pulak...


sesi kutip EMON kat lantai lom abish daaa...


.. boring dah.. sesi merenung masa depan kat depan pintu...

6 comments:

fiD said...

comey jek, huuu

xsabo nak tgk budak ni beso, hi

lailasani said...

hehe...
mak dia pun tak sabo nk tengok dia beso..
tp lam masa yg sama, terasa nk suruh dia jadi babyyyyy je selalu... :)

iem said...

hehe comel je,pandai posing ye

zubye said...

salam laila.. Thanks sebab spent your time visiting my blog.. sori.. lambat sket buat kunjungan balas..
your kid so cute! so cheeky tgk gambar2 dia ni..

Jash said...

damia si budak comel!!!!

lailasani said...

iem,
sejak 2 menjak ni pandai pulak posing sdiri...:)

k.zubye,
tq singgah ke sini.
thanks... same ngan irfan jugak.. sangat suka tengok gambo2 dia...V

jash, (hoh!!pelik aa panggil jash ni)
comel cam sape? mestilah mama kan? hahahahhahaha...

Blog Widget by LinkWithin