Friday, February 12, 2010

Header cute-mute dan comelss.. perasan tak?

Kalau ada yang perasan laaa, yg confirm encik suami dan kawan ofis dh perasan laaa blog kosong ni dh ada header baru yg cute mute lagi comeylss.... Saya sangat suka header ni sbb ianya:-
  1. sebijik sebijon seperti yg saya order. tqvm jiji!!
  2. mcm 'kena' dengan jiwa saya. :)
  3. simple! cute-mute! comeylss seperti damia!
  4. semua2nya yg di atas!!!
Terima kasih bebanyak kepada jiji yg telah mencipta header cute ni. Silalah berkunjung ke rumahnya dan seterusnya meng'email' tuan empunya rumah sekiranya anda pun terasa header anda patut ditukar yg cun2 melecun.
Atau anda boleh klik ke badge triplecolourlife kat sebelah kanan blog saya nun. Anda akan dibawa terus ke rumahnya ye.
Adios....

7 comments:

ibuaiman said...

lela, brp kos buat header mcm ni?

IntanSham said...

cantik laa laila.. ku macam berkenan pulak... :)

Fid said...

wahhhhhhh mabeles!!!

Jiji said...

Free background masih tak sempat nak insert! insyallah i buat secepat upload secepat mingkin.

Unknown said...

cn,
rm50...

intan,
sila tempah, jgn tak tempah...
kalau tak silap aritu mcm ada offer yg menariks.. tp sekrg maybe dh tutup kottt.... sila berkunjung ke rumah jiji yeee...

fid,
hehehe.. tenkiu...

jiji,
ok.. ok.. takpe jiji...
saya tara kisah punye... sanggup menanti... :D

Rhyati said...

comei.comei.. ingat ko cik abe mu buat sdiri.. hehe

Unknown said...

dop...
cik abe ku tok minat coding2 doh lonih.. lamo doh dio tinggalkan... loning gilo ngan gambar jah... ari2 dok study pasal gambar... tengok gambar... tangkap gambar...

Blog Widget by LinkWithin