Thursday, February 4, 2010

Sudah dituai..

 Hasil2 tanaman yg sudah berjaya dituai. Dapatlah utk beberapa kali makan dan diagih2kan kepada jiran2 sebelah rumah beberapa biji. Sekrg ni pekebun tengah 'bercuti', jadi tak banyaklah tanaman2 baru yg boleh disajikan utk tatapan. Cuma tengah menanti pokok tomato yg sudah hampir kekeringan kerana cuaca panas itu mengeluarkan hasil. Bilalah agaknya ye....

2 comments:

Anonymous said...

bestnye pokok cili dah berbuah. pokok cili saya alahai secoet la sgt baru je tumbuh. pokok limau purut plak asik kena makan je daun dia.

-jiran 55

lailasani said...

hehe... dptlaaa mkn2 sdiri..
pokok limau saya pun selalu kena serang. tp pagi2 tu cuba cek, mmg ada ulatnya. biasanya saya buang dgn daun2 yg ulat2 tu dok bertenggek skali...

Blog Widget by LinkWithin