Sunday, May 16, 2010

Rindukan HERO kesayangan....

Saya kerinduan... Setelah sekian lama dok menempel je dengan encik suami, tak pernah berenggang walau 2-3 jam, baru je satu hari satu malam ditinggalkan pun saya dah kerinduan tak hengat. (ouhh.. jiwang sket)
Encik suami outstation di Kluang. Taktaulah macam mana kalau ditinggalkan seminggu ke, sebulan ke, setahun apatah lagi kan?? Huhuhuh... Taknaklah saya bayangkan.....:P
Nasib baik juga ada anak dara kesayangan sbg peneman dan penglipur lara.... Dapatlah jugak mengisi masa yg terluang dengan arahan2 comeylnya, dengan rengekan2 manjanya. Sekurang2nya saya tidaklah berterus-terusan melayan perasaan kerinduan dan kesunyian.:(

Hari ni kami keluar berdua ke JJ Tebrau utk elakkan mama damia jiwang2 je kat rumah. Ngeeee....

 Nota tangan saya : Bila berjauhan begini, barulah saya kenal erti kerinduan.

3 comments:

Rhyati said...

tau takpeeee

yatie chomeyl said...

meme pong..bilo duk depek sokmo, sesekali berjauhan..rindu jaid mace jame gewe dulu hehe

lailasani said...

tie,
ngeeeee.... baru tau setelah lama tak berjauhang... hihiih.. last berjauhang ms damia lam perut... 2 tahun lebih dohs... tu jadi tok ingat....

yatie,
jame gewe pung tak pernah berpisohhh... hohohoohoh... sbb kenal satu kampeni.. juppo sokmo... kekeke..
tp dulu cik abe penoh outstation ke japan sebulan masa bb lam perut... mmg rindu giler!!!!

Blog Widget by LinkWithin