Wednesday, May 5, 2010

Seronok balik kampung cuma..

..seronok berada di kampung cuma yg kurang besnye, kami bertiga kurang sihat. Mula2 papa damia demam, pastu damia dan diikuti dgn mama damia. Damialah kesian dengan demam + selsema sampai hari ni. Mungkin sebab cuaca kat kampung terlampau panas. Sepanjang 5 hari kami berada di sana, satu hari pun hujan tak turun. :(. Memang sgt panas, makyong pun resah gelisah susah nak tido.

Balik kali ni tak merayau2 sangat, banyak lepak kat rumah aje. Mungkin sbb cuaca panas sangat sampai takde mood nk kuar jalan2. Yang paling syok, dapat bawak damia pergi pantai. Damia happy sungguh masa tu wpun pada mulanya macam takut2 tengok ombak... Pastu yg mama damia lak syok dapat gi cuci mata kat WAKAF CHE YEH. Excitedlah jugak sbb first time pegi sane. Hehehehe.. Bes jalan2 sbb org tak ramai. Tak perlu bersesak2 nak memilih barang dan mencuci mata. Damia pun boleh jalan2 ambik angin.

Gambar2 di kampung akan di upload kemudian. Tungguuuuuuu.....

8 comments:

yatie chomeyl said...

woooo kelik kelat eke? bst2x tp brg2 kat wakaf che yeh dh mahal skrg, x mcm masa mula2 bukak dulu

lailasani said...

haitt.. kelik kelate make nasik kabu-nasik belauk-make duye'.. puas hati melantaks.. heheheh...
ye ke dh mahal skrg ni? aritu tak shopping sgt pung tp excited sbb 1st time sampai sane. sokmo kelik tok de' nok gi...

CatlinaFly said...

kelik kelate?sapo oghe kelate?laila ko hubby?ya rabbi pusing2 , oghe kapong ruponyo!haish!

lailasani said...

lorrrrrrrr.. oghe kelate gok ko?
hubby kelate, saya besut-pun keccek klate...
cat org mane?

Ealyie said...

huuuuuuuuuuuui.. syioknyer jale2 tepi panta.. ;)

den tak bile nak pi pantai, asik dapat bantahan tuan tanah kedaung jegh..:(

lailasani said...

syokkkkk.... hehehe...

await tuan tanah bantah? takut takleh nk control 2hero kot..heheh

MuzZz said...

Isk..isk..nak balik gak..

lailasani said...

hehehe... sila plan utk kebalikan ke kg di masa akan datang... syok wooo...

Blog Widget by LinkWithin