Monday, September 27, 2010

Raya 2010 ; dah basi ke?

 adik n kakak di pagi raya... adik syok tidooo je..

Masih syawal lagi kan? kira belum basi lagilah kot. Lagipun kami menetap di Johor, org Johor raya sebulan.:)


 kakak kata, adik TIDOOOO JE!

  gambar yg ntah TAKE ke berapa.. hahahha... kakak damia siap kena pegang mukanya dgn papa DD sbb tak dok diam walau sesaat... :)

Disebabkan kami beraya di perantauan, makanya makanan2  air tangan bonda/keluarga di pagi raya yg best dan syok adalah TIADA! Huhuhu.. Hanya mengharap belas ihsan jiran dan kawan2 yg menghantar makanan istimewa org Johor iaitu lontong, sambal kacang dan konco2nya. (Ceh!, bukanlaaa kebuluran pun kan... bersyukurrr masih ada makanan yg bertimbun2) TQ! Dan saya masak nasi tomato yg terlembiks pulak. Huhuhu.. Sibbaik masak sikit je.
 ns tomato n askar2nya, ketupat nasi n rendang adalah hasil tangkapan di bazar ramadhan.. :)

Nak dijadikan cerita gambar raya pun adalah sdkt menyedihkan bagi pihak photographer aka papa DD sbb flash kameranya rosak. Bagi mama DD dah ok dah, yang penting gambar tak blur n tak hitam legam. Hehehe...
OK, layan gambar ajelah.... takde cerita menarik di hari raya....:(
 mana kasut saya niii............
 .. ni dia kasut raya damia...
 .. cantikk.. cantikkk..........
bolehlah saya melaram kan mama....
KAMI.......

4 comments:

yatie chomeyl said...

comel gambar rayo..takpolah kenopege muko damia pong, yg pntg ao gmbr famili hehe

kinna said...

tgk gmbr last tu, dh agak dh camne gmba2 len..susah nak soh budak2 ni dok diam ms bergambar raya,kan..

Mr Nyox said...

hahhaaa, xpe. tahun depan blh balik dh. lawak plk aku ngn damia td. hahaha, siap nk ikut balik lg tuh

lailasani said...

yatie,
mokasihh... cik abe tetap tak puas hati tu... ambo dok kesoh.. yg penting ado gambar... hehehe

kinna,
aah... mmg susoh nk suh posing formal... posing ikot gaya dia laaa selalunyee....

mr nyox,
insyaallah.. plan nk balik awal2222 gitu.. leh mkn bes2 kat klate... hehehe... ada aura kebapaan tu... insyaallah... ke cik puan tengah 'berisi'? hehee... (saje terjah je ni)

Blog Widget by LinkWithin