Sunday, September 5, 2010

Alhamdulillah... sudah selamat semuanya.. SYUKURRRR!!

**blog sunyi sepi tanpa entry dh hampir 2 minggu dah.:(
saya adalah sangat bz dengan si kecit dan diri sdiri yg masih belum gagah sepenuhnya...:(
sekrg ni baru rasa ok sket nak mengonlinekan diri lelama dan nk melawat2 blog rakan2...**

Alhamdulillah, dgn izin ALLAH dan iringan doa dari kawan2, saya selamat melahirkan puteri yg ke2 secara normal
  • pada 26.08.2010 (2 days overdue), pukul 3.57 petang.
  • berat 3420 gram (70 gram lebih berat dari kakak damia) 
SYUKUR kepada ALLAH kerana memberi peluang utk saya menikmati saat2 mengandung kali ke2, saat2 kelahiran, saat2 menyambut org baru.... alhamdulillah....
Terima kasih juga kepada kawan2 yg mendoakan kami... alhamdulillah...

Dipersembahkan.... NUR DINIE HAZIQA binti HUSAINI....
 ... adik damia selepas bbrp jam melihat dunia...
.. hari ke 2...

Nota tangan saya : Detik2 bersalin kali ni adalah amat mencemaskan... huhuhu... Insyaallah bila ada kelapangan saya akan abadikan kenangan itu di sini..

12 comments:

CY4.0 said...

congrats :) selamat breastfeeding :)

lailasani said...

thanks cik yan...

Sayang.Ibu said...

tahniah sis.. selamat berpantang ye

kinna said...

congrats...slmt berpantang dan berbf (bukan fb)..hehe

Zety Zin said...

tahniah!!! selamat berpantang and happy breastfeeding! :)

JaNnAh said...

congrats for the new born princess!!! selamat berpantang & selamat hari raya!!!

Azure said...

congrats k.lela!!

lailasani said...

Intan,
thanks...!!

kinna,
tQ! opsss... terkena atas batang idung you! heheheh... berbf sambil berfb takpe kan? heheheh

ZZ,
terima kasih!!!

Jannah,
thanksss!!!!!

Azure,
thanksss!!!!
muncul jugak awak ye... lame tak update blog... awak gi mane?

♥Hernee Nazir♥ said...

lor..bru jengah sini komen n3 kat ats..x prasan ade org bru..ingtkn blm kuar lg..

congrats kak..comelnye baby..geram tngok..slmt berpantang ye..

yatie chomeyl said...

comeyyyy anok k laila..thniah2x ;)

~Umi.Sufira~ said...

Omedetou gozaimasu!:)

lailasani said...

HN,
dh kuar dgn begitu cemas! hahahaha...
nti akak wat entry cemas tu...

thanks hernee!!!

yatie,
mokasih.. mokasihhh...!!!

mimi,
arigatou gozaimasu!!

Blog Widget by LinkWithin