Tuesday, January 19, 2010

Alasan kenapa blog sunyi sepi :P

Alhamdulillah...
........07012010..............

Insyaallah, Ogos 2010 (EDD : 24082010) nanti damia akan bergelar kakak. Moga2 segalanya dipermudahkan. Insyaallah.

Nota tangan saya : Ini adalah salah satu sebab blog saya lebih sunyi sepi dari biasa (wpun biasa2 taklah meriah dan terupdate sokmo). <--alasan ni boleh terima kan? hormon saya kata, BOLEH!

11 comments:

Azure said...

alhamdulillah....

congrats k.laila!! :D

berturut2 blogger dpt berita gembira ni...mintak2 la dapat aura tu kat saya jugak..hihi

~Umi.Sufira~ said...

Alhamdulillah...tahniah! Yeay Damia nak dapat adik!:)

Zety Zin said...

Congratulation!!!

precious innocent said...

hehehe.... congrate!!!

standard la sunyi sepi blog tu utk 1st trimester.. sama kes mcm kite dulu la..

-mama emma®-

Confession of a Coffeeholic Mama-Miya said...

congratzz..take care.

iem said...

hehehe.... congrate!!!

Normaliza said...

Tahniah yer :)

fiD said...

Alhamdulillah!

lailasani said...

Azure,
alhamdulillah.. tq! tq!
moga2 berjangkit kat zura jugak ye.. insyaallah...

mimi,
thankss!!!
damia dh tau kot, dia jadik tersangatlah manja dan nk merengekkk je sokmo... huhuhu

zety,
thank you...:)

mama emma,
tQ!
hehe.. terasa amatlah malas nk buat benda2 lain kan? hohoho...
asyik penat wpun tak buat pepe punn...

mama miya,
thankss!!

iem,
thank you!

normaliza,
terima kasihh...:)

fid,
alhamdulillah....

**terima kasih buat semua!! mmmuahhhss...

Pinky Ayu said...

COngrates kak laila!!!!

Seronoknyeee damia nk dpt adek...bes2...

lailasani said...

thanks ayu!

Blog Widget by LinkWithin