Thursday, July 1, 2010

Mama nak nachik? Papa nak chup?

Kat rumah saya sekarang ada seorang 'waitress' cilik yg tengah berlatih mengambil order.
Ni di antara perbualan kami 3 beranak...
 mmg tak dapat carik laaa kan kat mana2 pun 'waitress' pakai CD... hahahaha
sgt tekun mengambil 'order'....
 ayamm.....
masih terus tekun.....

DAMIA : Mama nak nachik? Nak nachik? (5X), nak air?
MAMA : Mama nak 3!
..... waitress pun mulalah menulis dengan jayanya.... dan berjalan2 ke sana ke mari kononnya pergi mengambil nachik...
DAMIA : Papa nak chup? Nak chup? nak ayam?? (entah berapa kali ulang)
... terus menulis dan ke sana ke mari kononnya mengambil chup....

**nachik = nasi
**chup = sup

Nota tangan saya : 
*1. Adakah anakanda saya terlalu banyak terdedah dengan makan kat kedai? hehehe.. Kantoi di situ..
 *2. Sila abaikan rambut serabai & pemakaian waitress itu ye...:P


3 comments:

Farah . 5577 said...

hahaha.. comelnye damia ni.. gigit kang!

kinna said...

bijak..bijak..lefthanded,eh?
p/s: budak2 mmg camtu,kan..suka tny byk2 kali..lg tak jwb, selagi tu la tny..

lailasani said...

farah,
time kasih achikk...**damia**
ouhh.. kekadang damia bg je lengan dia suh mama gigit... heheheh

kinna,
aah... setakat ni mmg lefthanded... termasuk makan... huhu..

ps:ini budak kan.. kan... dh jawab pun tanye banyak2 kali jugak.. layankan ajee...

Blog Widget by LinkWithin