Tuesday, October 12, 2010

Hari ke-2 & 3: Damia & nursery


Semalam hari ke 2 damia ke nursery. Menangis juga tapi tidaklah melalak hebat seperti hari pertama. Mama pun lega lah sikit melepaskan si anak dara. Masa nak ambik damia balik tu, menangis jugak. Sayu hati mama tengok. Tapi takpelah, harap2 esok okay. Balik rumah tu air hidung meleleh2 tak berhenti. Siann anak mama.

Hari ni sepatutnya hari ke 3...........
tapi damia terpaksa bercuti sbb demam+selsema sejak mlm tadi. Harap2 esok damia dah tak demam lagi. Bolehlah kita sambung 'perjuangan kita ke nursery' bersama2.........

Nota tangan saya : bila sampai masanya utk kita hantar anak kita ke nursery, baru kita tahu betapa beratnya hati utk berbuat demikian.....



2 comments:

Rhyati said...

masa awal2 hantar adam nursery aku hari2 nangis kat tmpt keje.. tringat kat dia.. hahaha.. emo giles..

lailasani said...

hehehe.. itu normal.. masa mula2 nk tinggal anak ko orang.. pdhal anak tak nangis pun masa tu kan... kalau anak nangis lagi laaaaaaaa berat ati. tp ape2 pun mak kena cekal, ni pengajaran yg aku dapat... hoohohoho..

**maso antar aman tok nangis ko?

Blog Widget by LinkWithin