Saturday, October 30, 2010

Hari pertama bekerja, saya kerinduan.....

.. hari ni hari pertama bekerja setelah bercuti 'sakan'.....:)
saya rindu utk menatap wajah anak2 tercinta...
.. saya rindu utk membalas renungan mata baby dinie..
.. saya rindukan senyuman antara sedar tak sedar baby dinie...
.. saya rindukan omelan dan celoteh damia...
.... saya rindu utk memenuhi segala permintaan damia...
.... saya rindu mendengar rengekan manja damia....
... saya rindu mendengar tangisan baby dinie....
... saya rindu utk menguruskan mereka berdua...
.......... saya benar2 rindukan masa utk bersama mereka berdua...
kerana saya tahu........
cuti sabtu ahad yang akan datang takkan sama dengan 'cuti sakan' saya yg telah berlalu itu......:(

nota tangan saya : biarpun banyak juga plan saya yg tak terlaksana sepanjang cuti bersalin yg lepas, tapi saya berpuas hati dan bersyukur kerana dapat menghabiskan masa bersama anak2. alhamdulillah...... DIA memberi peluang utk saya mengecapi nikmat yg teramat besar ini...

No comments:

Blog Widget by LinkWithin