Tuesday, November 2, 2010

Baby dinie @ 2 months

Tarikh : 23102010
Berat : 4.8 kg
Tinggi : 58 cm
Ukur lilit kepala : 37.8 cm
(semua ada LAPAN, chinese kata ada ONG gitu.. hehe)

1-Dah pandai senyum2... taktau laaa senyuman tu antara sedar atau tidak. hehehe..
2-Rajin nak borak2... dgn bahasa dia laa kan.
3-Kaki makin kuat. Asyik nak berdiri je masa mandikan bb dinie ni.
4-Suka merenung muka orang. Renungan nilah yg mbuatkan mama cairrrrr dan taknak tinggalkan adik walaupun sesaat.
5-Kadang2 pandai demand utk direct feeding. Huhuhuhu. Harap2 kat bbsitter tak macam ni laaa dik. Nanti lapar.
6-Dah hilang dah sikit2 'kegayatan' newborn.
7-Masih ada lagi bau2 baby.... bestttttttttttt!! Heheheh... Boleh jadi ketagih mama nk cium bb dinie.













3 comments:

Confession of a Coffeeholic Mama-Miya said...

sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!!

Cery said...

alallaaaa..comelnyer baby...cery nak pinjam bleh tak...laila pekabar yer?

lailasani said...

mamamiya,
thankss:) **bb dinie**

cery,
heheh.. tq.
nak pinjam..? pinjam 2 jam buleh laa.. hehehe.. nk pinjam lame2 kang ada yang meroyan.. :P
sihat2 je, alhamdulillah...

Blog Widget by LinkWithin