Thursday, December 16, 2010

oyabaka desu!!

 **maksud oyabaka? boleh refer sini atau kat sini.

 ........mama sangat berbangga dengan hasil seni damia.... mama dulu masa umur damia, 30 bulan hanya tau main2 je. tak reti pun pegang pen, errrr tak pernah pegang pen kot.
POTRET KELUARGA MIAMIA








 yeayyy!!! dh siapp...
 kami sekeluargaaaa....




nota tangan saya : cepat benar masa berlalu.......:(

4 comments:

Syatilla said...

damia dah pandai menulis n megeja ker?mmg cepat mase berlalu..rase mcm baru tgk kk lele beranak damia semlm =P

ibuaiman said...

pandainya damia lukis....cantik, ada part2 telinga lagi, lengkap sumer mata, hidung, mulut...lela selalu ajak damia main lukis2 ke atau imaginasi damia?tahniah damia...nnt besar blh jd arkitek/engineer samer cam mama dia ni..:)

ummi aka iem said...

wah pandainya damian ... cretif nii ...

nk bgtahu im dah tukar nama blog..nnt update eik hehe

lailasani said...

tilla,
dh beso dh budak kenit tu tilla...
siap dh pandai demand macam2 dah...

cn,
hehehe... yg tepi2 tu bukan telinga. tangan.. yg bawahnye kaki.. :)
selalu jugak ajak dia lukis2-tulis2... tp yg gambar ni babysitter dia ajar. takyahlah jadi engineer kilang, tak bes punn.. hehehe

iem,
damia kreatif ikot papanya.. :)
ok, nti update...

Blog Widget by LinkWithin