Friday, April 3, 2009

Meruntun jiwa raga....

Meruntun jiwa ragaku bila :-
  1. BBsitter damia report ebm 3 oz X 6 botol tak cukup... huhu.. sgt sadis.. Next day tu bagi 7botol pun tak cukup gak...
  2. Tgk stok ebm kat lam frezeer 0 oz!
  3. Hasil perahan jauh lebih sket dr demand. 6X pam pun still tak cukup...
  4. ........31032009-terpaksa pergi melilau kat kedai runcit nk carik susu formula apa nk distandbykan utk damia incase menangis tak cukup susu (sangat sakit hati n sedih!). Pening aku nk pilih susu, taktau mana satu nak beli. Last2 beli NAN-HA1.(HA:hypoallergernic) Sbb damia allergik susu lembu n ada eczema.
  5. Damia benci FM! siap nak muntah tuh masa mula2 try... (siap 'bluekkkkkkk' ok)
  6. 01042009-BBsitter bagi minum FM sambil pujuk-paksa... Damia menangis sambil minum FM... (lagiiii laa aku sedih..) Try lagi susu lain kot2 sbb susu tu tak sedap. Beli plak ISOMIL. Before ni damia pernah minum susu ni masa BM ku still tak stabil dulu2. Tp try bagi pun tak jalan gak... BM paling best utk damia...
  7. 02042009-Pun lagi skali damia minum sambil nangis. Cuma damia sedikit excited bila diberi minum menggunakan cup. Sambil minum sambil nangis... Pun dipujuk-paksa minum oleh bbsitter. ***Hari ni aku plan nak balik utk hantar susu tgh ari, tapi memandangkan masih ade 3 hari utk hari bekerja, aku rasa aku tak dapat jugak nk cukup kan bekalan ebm utk damia utk hari seterusnya.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin