Wednesday, September 9, 2009

Persiapan raya

Dah buat persiapan raya ke semua org? Persiapan kami sekeluarga ala kadar je... Yg plg penting nak balik kampung.. Yeay!!! Tak sabarnya menanti 19hb.. Cek2 apa persiapan kami :-
  1. Bj raya-beli bj raya utk damia ajelah. Kami pakai baju2 yg ditempah utk kenduri kendara adik2 dan adik ipar. Baru pakai 1-2 kali, bolehlah dipakai raya nanti.
  2. Kuih raya-buat 2-3 jenis termasuk yg tak menjadi dah 2 jenis. huhuhuhu... Yg lain2 kuih dan kerepek tunjuk saja.
  3. Duit raya-dah diberikan kepada banker. Minggu depan insyaallah dapat.
  4. Langsir raya-tiada.
  5. Sofa raya-juga tiada.
  6. Lain2 RAYA-juga tidak ada..... kan ala kadar saja...
  7. Packing utk balik raya-beg2 balik kampung dah tersedia utk dimasukkan barang2 dah. Mana2 yg penting sudah letak dekat2 dengan beg.

2 comments:

Mrs Azzuri said...

Ala kak lelo.. bukan ke langsir kat rumah tu baru lagi.. bulehla consider as langsir raya.
Ohhh dan jangan lupa.. u oso have "rumah raya" tahun ni.. hihihi

lailasani said...

mrs azzuri,
oklaaa.. buleh laa consider langsir raya... hihiih..
rumah raya ade ke?
perrghh.. kalo camtu tahun depan kena tukar rumah baru laaa.. :P

Blog Widget by LinkWithin