Tuesday, April 13, 2010

Entry emo : Tolong jgn tepuk tampar suami orang

Entry saje yg emo, saya sudah tidak emo sbb kejadian ni sudah berlalu 2 minggu yang lepas.
Apakah maksud tepuk tampar? adakah bermaksud melibatkan 2 individu; sorang tepuk dan sorang tampar. Kalau camtulah maksud tepuk tampar, saya patut ubah tajuk entry ni kepada TOLONG JANGAN TEPUK(tepuk2 manja) SUAMI ORANG. Lama juga saya peram entry ni dalam minda, sbb kalau saya keluarkan di malam kejadian, sudah pasti ayat saya tidak keruan umpama hati saya yg mmg tidak keruan sepanjang perjalanan balik dari majlis tersebut.

Iyerrr, kejadian ini benar2 berlaku di depan mata saya. Walhal wanita tersebut tahu yang saya sebagai isteri sang suami juga hadir di majlis itu. Kenapakah mesti menepuk2 belakang encik suami saya? Konon nk bergurau manja?? Kalaulah nak bergurau manja sekali pun, silaaaaalah carik org yg seangkatan dengan anda ye. Encik jurugambar itu adalah HAK MILIK ALLAH yg dipinjamkan utk saya. Ye, saya tahu encik suami saya bukanlah milik saya yg mutlak kerana beliau adalah milik ALLAH. Tapi beliau bukan kawan tepuk2 anda ye wahai wanita. Sehingga hari ini saya rasa seperti 'kurang selesa' utk berbual2 dan berpandangan dengan wanita itu. Hanya tunggu harinya, bila saya sudah berjaya lupakannya atau buat2 lupa, sy pasti OK.

Kejadian ini berlaku semasa majlis perpisahan dengan GM saya. Terus mcm kurang mood nk cerita ceriti ttg majlis tsebut. Selamat kembali ke Jepun wahai Encik Matsuo!!!


Nota tangan saya : saya adalah isteri yg beruntung kerana encik suami tidak membalas kembali tampar2 manja sang wanita tersebut. ARIGATOU ABANG... opsss.. jgn tanya saya macamana kalau ia terjadi sbb saya taknak bayangkan pun kejadian yg seumpama itu....... yg nyata hati dan jantung saya pasti meletopppsss....

4 comments:

♥Hernee Nazir♥ said...

isyh binawe btul..klau sy pn mrh kak..ingt suami klte bhn tepuk2 ke..dh jngkit lak emo ni ha..

Sayang.Ibu said...

yer... kalo saya usahkan bertepuk tampar, kalo ada minah yg meliuk-lentuk bercakap dpn laki saya pun saya hangen hokehhh.. apa kes ko nk meliuk-lentuk tunjuk manje pulak.. ko x leh nak ckp btol2 ke noksss???

Rhyati said...

eheh..cemburu kan tandanya sayang.. chewah..

lailasani said...

Hernee,
mmg binawe...
tp bila tgk kejadian2 selepas tu.. mmg dia suka pegang2 lelaki pun... tp tu suka ati dia lah kan.. jgn pegang laki org sudahh....

intan,
betul tu... same.. same... mmg kalo ikot EMO, nk je ckp cenggitu depan2.. tp takmo buat drama laks... plus makyong kena tahan sabarrrrr... so, sabar ajelah...

tie,
hehehe...
sape tak sayang soami weihhh...

Blog Widget by LinkWithin