Thursday, April 29, 2010

Beautiful Blogger Award

 
 Thanks tilla kerna tlh mberi award ni kepada akaks. Dah seminggu jugak ahkak peram dalam draft.. hihi
  • Thank n link the person that give you award.-DAH...
  •  Pass the award onto 15 bloggers you've recently and think are fantastics. 
    • MN
    • CY 4.0
    • Zety Zin
    • Aida mummy adam & mia
    • Muz
    • Cik Fid
    • Mimi
    • Catlina
    • Hernee Nazir
    • Yatie Chomeyl
    • Intan-Sayang Ibu
    • CN
    • Azura
    • Mama adib & hafiy
    • Mc tie
    • Nanado
    • Dan utk sesiapa saje yg mengunjungi blog ni. Silalah ambik award ni ye. Walaupun dah sedikit lapuk diperam oleh tuan rumah, sudi2kanlah ambik ye. Saya tau ramai yg tersenarai di atas tu dh dapat award ni, tp sy nak kasik jugakk.. hehehe.. 
  • Contact said blogs n let them know they've been won the award.-BELUM.. hohoho
  • State 7 things about yourself-
    • terasa sungguh extreme nk kurus pas bersalin nti. sbb baju dh byk takleh pakai, tak kuasa nk beli baju baru banyak2 weihh...
    • berangan nk jadi WAHM/SAHM, tp taktau laaa bila akan tercapai.. huhuhu
    • sangatlah 'gembeng' peknen kali ni compare masa peknenkan damia dulu... err... tp asal2 memang 'gembeng' pun.:P
    • suka paso malam, paso tani dan pasar2 yg seumpama dgnnya... tak beli pepe pun takpe, buleh jalan2 cuci mata pun ok.. hehehe... (wpun perut boyot2 ni, masih gigih beb)
    • dulu2 kecik2 konon nk jadi doktor, tp bila dh sekolah menengah br sy tau saya tak suka biologi, so toksah mimpilah kan... hehehe
    • teringin nk bercoti ke pulau, tp dh ade anak kecit2 ni, mimpi jelah dulu kottt....
    • sedar tak sedar saya dh 8 tahun menjadi pekerja kilang... cam tak percaya pun ade... tp itulah hakikatnya...


    4 comments:

    ibuaiman said...

    TQ Lela sbb sudi bg award kat cn...cn tak prnh dpt award2 mcm ni...huhu...mcmana nak rply award ni?almaklumlah org yg tak prnh dpt award, tak tau cara-caranya...hehe

    lailasani said...

    sama2. cara2nya ialah letak award ni kat blog pastu ikot je arahan dia. kena wat pe, wat pe dan watpe. cam lela buat ni je...

    Rhyati said...

    ouh.. ada award utk aku ke.. x layak la.. aku x beautiful..

    lailasani said...

    yep... tp tak dang nk war2kan...
    sori... sape kate tak layak... itu hak aku nk cakap sapo beautiful pun... penerima kena ambik ajork!!!

    **makcik mareee.. hahaha

    Blog Widget by LinkWithin