Sunday, April 11, 2010

Sudah separuh perjalanan...


...adik damia... minggu ni 20 minggu, taktau nak cakap rasa cepat ke lambat. Tapi tinggal separuh perjalanan je lagi utk menanti adik damia melihat dunia. Lagi 20 minggu... mcm tak sabar menanti pun ade... dokidoki...


Nota tangan saya : ..... ramai kawan/akak/abg kat ofis cakap saya macam dah sarat, ada yg tanya "tunggu hari ke?", "bila bersalin, nampak cam dh tak larat je berjalan?"... ngeeee... wpun kekadang sy berjalan laju2 cam tak peknen punn.. hihihi.. ada lagi 20 minggu ye nk tengok saya kat ofis tu sblm sy cuti panjang...:P

2 comments:

fiD said...

dah x saba ye..

lailasani said...

hehe.. ant sabar ngan tak sabar...
sabar sbb kalau boleh nk manjakan damia spt anak tunggal lagi lameee......
tak sabar nk tengok adik damia...

Blog Widget by LinkWithin