Tuesday, April 6, 2010

Lari... lari... kita lari...

Saya.....
sangat suka berlari..
sangat suka berjogging...
dalam rumah pun jogging..
kat taman pun jogging...
paling saya suka kalau pergi hutan bandar...
luasnyeee...
saya boleh lari sesuka hati...
mama & papa pun tak risau saya langgar meja ke, langgar cabinet ke...
saya BEBASSSS........
kalau boleh setiap hari saya nak berlari2 di hutan bandar..
kat hutan bandar saya boleh bagi ikan makan jugak...
tapi mamapapa selalu balik lambat kalau hari kerja...
takpelah..
hujung minggu je pun ok lah...
hari biasa saya lari2 dalam rumah jelah...
rumah saya kan macam padang bola... :))
khusyuk tabur makanan ikan...
... tapi semuanya berterabur atas kaki mama jee...
1-2-3-4... pumping fesyen baru ye adik2...
 lari.. lari... kita lari...
 lari lagi... lagi laju....
 eh... mama tertinggal kat belakang pulak...
cepat laaa mama...!!! lari laju sikit... hehehe
ok.. takpe.. takpe mama, sy lari gi kat mama yee...
huh... penatnyee...
rehat jap yeee.....

pengakuan ikhlas lagi jujur,
damia-feb2010

4 comments:

~Umi.Sufira~ said...

Comelnya gambar2 Damia berlari2...:)

lailasani said...

sankyu auntie mimi... jomlah join saya kat utan bandar petang2 ujung minggu..:)
-damia-

Jash said...

damia, cumeynya damia.. da lari laju ya?? aritu kat sofitel pun, damia lari agak laju juga.. tentu damia hepi kan?? sayang damia =) muahz!

lailasani said...

laju wooo.. bbsitter dia tengok pun takut, takut langgar dinding or cabinet. tp alhamdulillah stakat ni takde kemalangan lagi ms berlari...

Blog Widget by LinkWithin