Monday, June 1, 2009

Nervous!!! (Update)


Erkkk.... time utk sy menjalankan tanggungjawab thadap si kecit... Tambah2 lagi damia tengah tido dengan nyenyaknya tu.. Tapi sy carik2 beg hikmat sy ni di merata2 tempat. Dr ruang tamu ke dapur, dr dapur ke bilik tidur.. Huhuhu.. takder!! Takkan tertinggal rumah abg ipar kat seremban kot? Kat dalam keta kot? Tapi mungkin TIDAKK sbb biasanya encik suami akan hangkut semua barang kat lam keta kalau balik dari mana2... Ish.. Harap22222 sangat dalam keta, tp kol4 pagi ni. Takutnye nk keluar gi ke keta nak cek. Nak kejutkan encik suami kesian laks... Sabo.. sabo... Tunggu pagi besok...

Saya tak keruan dan tak dapat nk lelapkan mata sbb tak tau pam ni kat mana. Last2 dgn penuh ketakutan (sy mmg penakot), sy cuba berani2 kucing keluar carik kat kereta. Memang ada pun dalam keta. Legaaaaaaaaaaaaaaa bangat!!! Dapatlah sy meneruskan aktiviti wajib di pagi2 hari sblm lelapkan mate.... Hasilnya tak lah banyak... 3.5 oz, cukuplah utk damia skali minum. Bekalan utk esok nk kena ada 6-7 oz lagi. Ganbaru zo!!

***gambo curik hasil meng'google'...

2 comments:

precious innocent said...

hehe.. nasib baik ada... kalau ttinggal perah pakai tgn la jwbnye..

-mama emma-

lelosani said...

mama emma,

itu laaa... sib baikkk..
sy boleh juga nk perah pakai tangan.. tp hasilnyee amatt ciput... harus cuti keje sampai seminggu.. huhu...

Blog Widget by LinkWithin