Saturday, June 27, 2009

Selamat pengantin baru utk awie n zila-sanding.

Sanding : Tengah hari 31052009

Awie ni adalah adik ipar saya yg sekrg mengajar di MRSM Taiping merangkap warden di situ. Hari tu masa kami ke sana, kami menumpang tidur kat apartmentnya... Perrgghhhh, punyalah beso, kalah rumah sewa kami kat tiong nih...... Untung sungguh jadik warden, sume free. Kalau diingat2 balik, warden kat sekolah saya dulu dapat bilik kecikkkkkkk aje. Sian... Mungkin sebab saya sekolah korok kot... Hahahahaha...

Ni adalah gambar2 hantaran diorg yg sungguh bergaya pada mata saya. Hehehehe... Semoga mereka sentiasa berbahagia sehingga ke akhir hayat.. Insyaallah...

Ni adalah gambar2 semasa menyambut pengantin lelaki tiba dan gambar2 persandingan. Kedua2 mempelai cantik berseri pd hari tersebut.
pengapit lelaki adalah adek ipar sy juga, yg bongsu, yg mana dialah juga pengapit kami masa majlis kawen kami dulu...:)

pssttt... damia memakai gaun yg tidak sesuai?? sbnarnya gaun tu sepatutnya dipakai dengan baju didalamnya. Tetapi dengan keadaan cuaca yg amat panas terik, terpaksalah saya seksikan damia. Alhamdulillah damia tak meragam sedikitpun wpun cuaca boleh mencairkan otak org2 dewasa. Bagus anak mama!!!

Gambar2 lain lagi, ada kat sini..

2 comments:

~Umi.Sufira~ said...

Cantiknya tema baju pengantin dan pelaminnya..hijau dia lawa...mak sukak!

Unknown said...

ape kata mase adek sanding nanti mimi pun try bj ijau pulaks.. heheheh

Blog Widget by LinkWithin