Sunday, July 5, 2009

Adek bongsu sudah pun selamat...

Tarikh : 06062009
Tempat : Klang...

Alhamdulillah adik sy yg bongsu sudah pun selamat mendirikan rumahtangga sebulan yg lepas (punye laaa lambat nk masuk blog, hehehe). Adik ni adalah yg ke 12 dalam family kami. Mak bonda sy cakap, 'dah habis dah, boleh laaa dia berehat dan tak payah ke hulu ke hilir lagi dah..'. Betul ckp mak sy tu, tapi anak saudara saya yg paling tua pun dah 20-an, so tak berapa lama lagi akan ada kenduri jugak tu.:P..

Walaupun baru je mendirikan rumah tangga, adek sy ni tetap jugak datang utk tolong sy pindah randah! Thank keba!

... utk pasangan pengantin,
Moga2 korang akan berbahagia selama hayat dikandung badan. Insyaallah...

Ini adalah di antara gambar2 ms akad nikah yg ditangkap oleh jurugambar profesional kami aka papa damia. Gambar2 lain boleh lah menerjah ke sini.







2 comments:

tie said...

ooo.. ini lah dia adik yg bukan feberet eh..cam muka keri+mat..

lelosani said...

hahahaha... bukan 'bukan faveret'..
tp tak berapa rapat je laaa.... tu sbb tak banyak cerita...
hehehe...

Blog Widget by LinkWithin