Wednesday, August 18, 2010

Kreatifkan anak dara saya? Part II

Tarikh kejadian : 01082010
**selepas maghrib, mama sibuk kat dapur-papa tgh ambil barang kat luar rumah....**

Hasil dari kisah anak dara yg sungguh kreatif ni, maka wujudlah satu lagi entry yg agak2 sama tp kali ini sangat2lah kreatif. Tak terkata apa2 mama tengok damia buat camni. Yang mampu mama buat ialah ambik je senjata yg damia gunakan tu.
 **sila abaikan latar belakang yg mcm tongkang pecah tu ye...
KAKI katanya.....
...SWIMMING.....
SWIMMING lagiii...
..BEDAKK katanya...
... syok sungguh dia main bedak nih...


8 comments:

Anonymous said...

Salam lailasani,

hihi sgt kretif damia ni mesti dah besar nnt bijak orgnya. =)

TopsyTurvyMum said...

hehehe...
mmg kreatif:) takper biarkan...
bersihkan camne tu? vacuum ke?

lailasani said...

Cik An;
salam...
harap2nye bijaklah hendaknyee... AMIN>>...

TTM;
mekasih.... mak biarkan sajee.. kang mak layan ade jeee yg 'terkena' nanti.. hohoho.. sabo ajelah... encik hubby yg operate.. sy tak tengok dah.. tp bbrp hari jugak lantai cam kasarrrrr je... almaklumlah bedak utk gatal2 AIKEN tu.. pastu mop lagi dan lagi... brlah ilang bebetul...

hakuko said...

saya rasa mmg ada phase budak2 suka main bedak kan..anak saya pun suka main bedak..risau gak takut tertelan...

lailasani said...

hakuko;

tu laa ek... suka betul main bedak. pantang kita leka sket...
bb kecik lagi ke?
damia ni dh tak telan dah... dok taburrrr je merata...

Nine said...

Salam ramadhan n selamat berpuasa sekeluarga...

hehe kreative2 kak...suka tgk anak2 main cam nih kdg2..:)

lailasani said...

nine,
salam ramadhan n slmt berpuasa juga...

sgt2 kreatif! hehehehe... suka tu mmg suka tapiiii.... (hahahaha, sila sambung sdiri)
sbb tu akak tak marah... nti terstuck pulak kekerreatifan dia tu... cumanya dh hati2 laa letak botol bedak..:)

♥Hernee Nazir♥ said...

damia si tepung gomak..hehehe..

Blog Widget by LinkWithin