Monday, June 28, 2010

Dilema ibu yang ada anak 2 tahun...

Dilema.. dilema... taktau cemana nak marah anak 2 tahun secara berhemah. Sebabnya sekrang ni damia dah pandai cakap...





BO-DHOH..........
adusss.... kecewa dan sedih sungguh di hati tetapi taktau cemana nk marah, nk ckp cemana supaya damia tak sebut2 lagi. kalau damia marah je dia sebut perkataan tu...nak marah betul2, saya rasa damia pun taktau sebenarnya apa maksud perkataan tu....

Cemana ek..???

4 comments:

Normaliza said...

saya pun ada dilema camtu. tapi yamin pulak di ajar cakap 'Nek Li gemuk'. banyak kali saya ubah suh cakap perkataan lain. mmg dia ikut. Tapi perkataan yang tak elok tu mmg dia tak lupa. Terpacul gak ayat 'Nek Li gemuk' dari mulut dia kadang2 tu..

lailasani said...

aihh.. susah juga nk explain kat diorg ni sbbnye kecik sangat lagikk...
semlm mmg rasa 'kurang sabar' sbb byk kali sangat damia sebut2... haihh...

kinna said...

mn nk dia blaja nih? takutnya kalau anak2 sy pandai ckp bende xelok ni :)

lailasani said...

maybe anak/cucu bbsitter... sbb dia hanya terdedah kat situ aje... tp takleh nk blame diorg jugak sbb budak2 ni cepat je serapnye...
cuma... sekrg ni tiap2 mlm sebelum tido, pesan2 kat damia jgn sebut2 lagik... mmg dia angguk2... tp taktau lah dia ingat ke tak... usaha je....

Blog Widget by LinkWithin