Wednesday, June 23, 2010

Happy Father's Day...

....utk semua yang bergelar papa, ayah, bapak, babah, abah dan gelaran2 yg sewaktu dengannya....
........ utk bapa mertua saya, CHE ISMAIL bin HAJI IBRAHIM....
............. utk insan paling istimewa dlm hidup saya, HUSAINI bin CHE ISMAIL....
terima kasih kerana terus setia dlm hidup saya.....
terima kasih kerana tidak merungut dgn kelemahan saya (kalau ada rungutan dalam hati ai tak tau, takpe..:).. hehe)...........
terima kasih kerana byk melengkapkan diri saya yg serba kekurangan........
terima kasih kerana tolong saya jemur kain....
terima kasih kerana tolong saya sapu & mop lantai...
terima kasih kerana tolong saya jaga damia....
terima kasih kerana tolong saya basuh poo poo & mandikan damia....
terima kasih kerana tolong basuh pinggan lepas makan........
terima kasih kerana tolong makan apa yg saya hidangkan tanpa rungutan (rungutan dlm hati itu lain cerita ye.. hihih)... 
terima kasih kerana rajin melayan damia...
............terima kasih utk segala penat lelah abang menjaga kami berdua.... 
.... terima kasih utk macam2!!....
TQ very much!!!!
abang memang suami & papa yang hebatt.........
Kami heroin bertiga sgt sayangkan papa!!!
....besfren damia kalau keluar jalan2 dan di depan khalayak ramai... damia akan tunjuk dialah anak manja papa, dan org akan kata, MANJA NGAN PAPA EH... mama damia akan 'ia'kan ajelah... walhal kalau kat rumah mmg nk menempel ngan mama aje....  **pandai damia nih**..


No comments:

Blog Widget by LinkWithin