Wednesday, June 23, 2010

Kalau dah namanya anak dara.... tetap lah anak dara kan....

Gambar2 candid yg berjaya ditangkap semasa berada di Toys R Us bulan lepas. Kalau dah namanya anak dara, tetaplah berminat dgn anak2 patung bukak mata tutup mata ni. Kelip2.. bunyi2... damia mmg nampak berminat tp mama takkan beli punyelah.... Heheheh... Bg saya mainan2 macam ni mahal je lebih, tp pembelajaran drp patung2 sebegini adalah tidak menarik minat saya. **mintak ampun dan maaf kepada org yg suka patung2 sebegini, tp sy mmg taktau apa manfaatnya utk kecerdasan minda seseorg anak**
siap duduk beb....
bersimpuh lagi tu.... lama dia merenung anak2 patung ni... tp mama buat2 tak paham ajolah... alhamdulillah budak kecik ini tidak meragam dan meraung bila keluar dari kedai....:)

3 comments:

yatie chomeyl said...

kecik2 dulu yatie pon suka mainan ni. arwah ma belikan sekor je masa darjah 5,tu pon sbb dpt no 1 dlm exam. punya lah syg kat doll tu smp bawak ke hulu ke hilir time tidur hik3x

Zety Zin said...

saya pun ada patung gini masa darjah 4 dulu. masa tu patung yang boleh nangis masa baring & gelak masa kena dukung dah kira cukup canggih dah. sekarang ni siap boleh makan, minum susu dengan b*rak sekali ek. dahsyat betul.

lailasani said...

yatie,
i tak pernah dapat masa kecik2.. sbb tu i taknak beli kat damia kot... hehehe.. kes jeles ngan anak sdiri!

zety,
aah.. sekrg ni macam2 buleh buat ngan doll tu... mcm jaga anak kecik.. plg terkejut siap ada jual diaper utk anak patung tu... tak kuasa mak nk beli semua2 tu... nk beli diaper damia punnn berkira... inikan pulak diaper anak patung... hehehe...

Blog Widget by LinkWithin