Sunday, June 6, 2010

First time jumpa pantai-pasir-ombak dan air laut

Baru berkesempatan nak masukkan gambar2 si kenit yang jakun dengan pantai-pasir-ombak dan air laut masa balik kampung baru2 ni. Papa n mama sangat happy bila tengok damia sgt2 happy melayan diri dgn pasir dan air laut. Kalau ada kesempatan, kami akan bawak damia ke pantai lagi ye.

Ye kawan2, saya mmg jakun dgn pasir yg begitu banyak ni....
Terbangkan pasirrrrrrrrrr...... tak kesahlah masuk dalam mata punn..
Terbangkan lagi....
Ok, jom kita rasa teksturnya pulak dgn meniarap ye adik2..
Damia kena tinggal sbb lame sangat dok main pasir.... mama tak sabar nk jumpa sang ombak
 
Mula2 takut tengok ombak datang.... takpe.. takpe... mama pegang damia..
Jumpa air je terus excited, hilang takut tu..
Bes rupanya main2 pasir kat pantai ni ekk..
Berani... siap buleh baring2 lagik..
Dussshhhhhhhh... ombak datang... telan laa jugak air masin 2-3 gelen... :)
Penat.. penatt.... mama, cejukkkkkk....!!

Lagi gambar2 di pantai, silalah berkunjung ke album mama damia ye..

3 comments:

Fid said...

wah sukanya dia
nak join bley?

ibuaiman said...

lela, tgk gmbr tu buat CN rasa tak sabar nak blk tranung..huhu..aqilah n aiman mmg suka sgt main pantai...faveret...tiap kali blk kg mmg tak tggl gi pantai chendor...best!!!

lailasani said...

Cik Fid,
sgt2 sukeeee dia.... buleh join... mai kita gi pantai best2... hhehehe

cn,
bes ekkk... hehehe... kat johor ni jauh sangat nk gi pantainye...
bila cn nk lek kg?

Blog Widget by LinkWithin