Monday, November 9, 2009

Kisah 3 : "makin naik badan awak"

Tak sukanya saya bila ditegur sebegini oleh ORANG LELAKI yang bukan kawan saya, yang kenal hanya SUAM2 KUKU JARI KAKI AJE.
Bukanlah kawan lelaki boleh tegur sesuka hati, tapi kalau KAWAN yg kamceng tu, masih boleh diterima dek akal laaa.

Banyak jugak yang LELAKI ini membebel tapi saya buat dengar tak dengar dan jawab tak jawab aje.
Tapi yang paling saya tak tahan ialah ayatnya yg berbunyi begini.

RAMAI EK ORANG YANG BERBADAN BESAR NI, KESIAN!!

Eishhh, kurang ajarnye LELAKI itu. Kalau nak menegur pun, tegurlah secara berhemah.
Jangan nak main cakap ikut sedap mulut je kan? Rajin pulak LELAKI itu memerhatikan badan2 orang.
Tengah buat kajian gamaknya....


5 comments:

fiD said...

sabaaa ea... hantok je pale dia,,ohoh

Zety Zin said...

amboi sedapnya mulut orang lelaki tu ek. cili karang baru tau :P

lailasani said...

fid,
sabar ajelah...
nak hantok pun.. kan i ganaszz sangat plakss..

zety,
mmg nk kene cilikan org camtuh.. hohohooh

cik zatil said...

penah gak ada pengalaman mcm neh, ada laa sorang pakcik neh tegor makan banyak la apelah...(zaman sekolah dulu)

sesedap ati die je dgn laser pulak tuh.. kalau rapat malas nak amek hati tapi tak rapat kowt..huhu

lailasani said...

bz body kan...
tak suke tau....

Blog Widget by LinkWithin