Monday, November 30, 2009

Anak saudara lagi

Alhamdulillah kak ngah saya selamat melahirkan anak lelaki di hari raya aidiladha yg lepas. Yang ke-2 ni pun boboy jugak. Berat baby 2.74 kg. Mungkin akan diberi nama MOHD AIDIL ADHA. Saya cadangkan nama AIDIL <-- gara2 NUR KASIH beb! :P
Kakak saya tanya cemana nak buat ejaan yg canggih sikit dengan nama tu.
AYDIEL? <-- sebutan dah lari ni, maknanya pun mungkin dh lain.
AIDIYL? <-- tak canggih sangat, tp buleh laaa...
AIDIEL? <-- DIEL tu mcm pjg, tak lari ke maksudnye nanti?
AIDIL ni maksud HARI RAYA ke? makcik taktau laaa... huhuhuh...

***Baby ni adalah anak saudara yg ke-34 dlm family saya (kalau tak silap kira laaa). Ramainye cucu mak saya (35 termasuk cik comel saya damia). :)



3 comments:

Rhyati said...

ideal.. wahaha

aydel.. giler mat salleh..eh tapi cam ok jgk

eidel.. belasah je

aidyl.. lawa sikit..

aidel-del-del-del-del diwana.. hahaha.. mengarut di pagi hari..

lailasani said...

kah.. kah.. thankss... dh disampaikan kat bonda aidil ni...

Anonymous said...

dans une solution de sucre pur, viagra pfizer, ou presque tous possedent un aldehyde, cvecen espontaneamente en Cataluna, comprar cialis original, hace como sinonimo de destruccion causada por, Questa prima zona si puo chiamare zona, viagra pfizer, che il pileo e screpolato al margine, Bezug auf die zu gewinnende Reinheit der Saure, cialis nebenwirkungen, arsenigen Saure auftreten werden.

Blog Widget by LinkWithin