Friday, December 11, 2009

Kenapa USANA menjadi pilihan?

**sambungan drp entry saya ttg usana yg ini.

Reason kenapa saya memilih USANA utk program diet saya :-
  1. Sesuai utk org pregnant/bf. Usana sesuai utk org pregnant, sekaligus sesuai juga utk org yg menyusu. Saya kan masih menyusukan damia sekrg ni. **warning : jgn diet seperti saya sekiranya anda berniat utk menyusu sepenuhnya dgn susu ibu. Sy dah start campur susu formula sejak saya diet kerana penghasilan ebm amatlah terhad. Malam, damia menyusu sepenuhnya. Saya juga tak perlu risau sekiranya saya pregnant lagi semasa saya mengambil USANA ni. Kebanyakan pil diet/produk2 utk turunkan berat badan adalah tidak sesuai utk org mengandung. Tapi dengan USANA saya dgn senang hati mengambilnya setiap hari.
  2. Penambah nutrien. Saya kan tak makan nasi/ayam/daging dll yg boleh menambahkan lemak2 tepu dalam badan. Jadi USANAlah yg tukang tambahkan segala nutrien2 yg berkurangan itu.
  3. Senang/mudah dan cepat. Senang dan cepat nak prepare. Letak ribena (jus ape2 pun boleh)+air+USANA. Goncang2, boleh minum dah. Kalau kat ofis, sambil2 menikmati USANA sambil2 surf internet... syokkk!!
  4. Sedap. Sedap!!! Ini penting sbb kalau tak sedap, motivasi nk menelan tu pun kurang. Nanti sure takleh nk maintain kan. (jus2 yg dipilih utk buat usana ni terpulang kepada diri sdirilah nk campur dgn ape. Setakat ni sy suka campur dgn ribena)


No comments:

Blog Widget by LinkWithin