Tuesday, December 22, 2009

Kumpul! Kumpul! Jangan tak kumpul


 yeayy!! dah 70 dah... :))

Saya rasa ramai jugak org yg sekapal dengan saya sekrg ni. Kumpul stamp dr GIANT. Hehehe. Saya bukanlah selalu membeli belah kat GIANT pun, tapi sbb hari tu ada beberapa kali jugak pergi sana. Alang2 dah dpt stamp tu, tampal2 ajelah (Ouh, sy kan mmg suka benda2 murah n FREE ni). Tinggal 2 bulan je lagi sy nak kena kumpul sebyk 30 keping (Satu keping stamp RM20). Oleh kerana tak konfiden berjaya kumpul atau tidak, sy melancarkan taktik MEMINTA2 dari kawan2 sana sini. Hehehe. Aci jugak kan? Akhirnya saya BERJAYA mengumpul seminimum mungkin yg boleh ditukar dgn sebiji kuali yg berharga RM3.90. Murah kan? (Harga sebenar RM80 katanya, taktaulah betul ke tidak. Tapi kalau harga RM80 sebiji, mmg sy takkan beli laa... Baik sambar TEFAL terus alang2 nk beli kuali yg mahal kan?)


.... kuali ni biasa2 je pun, tp saje jeee teringin. hehe


4 comments:

NURUL IZZA said...

berebut dgn kakarnie ye..

lailasani said...

izza, berebut ngan kak arnie? err.. siape kak arnie ek? hhuhuhu(await sy blur?)

ibuaiman said...

cn pun kumpul gak..dah 100 keping, nak cukupkan 130...hehe

lailasani said...

wow! dh 100 eh? alel target sekrg yg 90 keping jelah kot.. hehehe

Blog Widget by LinkWithin