Monday, December 21, 2009

Nampak poster pun..


... dah excited macam ni skali. Nasib baik tak jatuh dari stroller tu.



menjerit2 dpt sentuh poster pinpin....

Kalau dengar suara upin ipin kat mana2, damia sure akan buat mata besar sambil berkata, PINPIN.. PINPIN (dgn muka seolah2 berkata EH, PINPIN LAAA, DARI MANA DTGNYA SUARA PINPIN TU??)

Kalau dapat jumpa pinpin bebetul, saya taktau laaa macam mana. (tapi damia tak boleh jumpa PINPIN yg terrrrlalu besar, nanti dia takut)


.. taknak berganjak seinici pun dr depan poster pinpin..

2 comments:

en_me said...

dah besar nak adik main mainnn.. ehehe, salamm singgah jerrr

lailasani said...

hehehhe...
da lom ckp lagi nak adek.. hihihi
tq for singgah

Blog Widget by LinkWithin