Thursday, August 13, 2009

Accident

sebelum kejadian... dahi sy licin lincau tau...:P

Anak dara saya.... Benjol di dahi tak hilang2 dr hari sabtu hari tu lagi. Tuam2 pun still tak nak hilang gak.
Kronologi kejadian :-
  • Sabtu - Langgar kaki meja utk ambik sepit rambut dia... Menangis dan melalak sampai nk pecah rumah.. (Tipu le tu...) Tapi sbb damia ni jarang2 nangis. Hari tu boleh laa dengar suara dia yg sangat laaa kuat...
  • Isnin - Damia ambik songkok nak pakai. Berlari2 keluar dari bilik utk tunjuk kat papa dia, sekali songkok terjatuh pulak. Nak ambik songkok, tetiba terhantuk kat lantai pulak. Tile pulak tu.. Huhuhuhu... Kena kat tempat yg sama. Melalakkkk lagi skali. Kesian damia. Benjol yg nak surut terus membenjol kembali...
BBsitter damia ada tuam2 jugak masa siangnya. Sekarang ni dah surut sikit. Harap2nya cepat laaa baik. Perlukah ke klinik kalau benjolnya tak hilang2 sampai seminggu???

hari sabtu... benjol dah tader, tinggal biruuu aje..
hari isnin... benjol kembali dan lebam...
dah tak licin lagi dahi saye....:(


5 comments:

::Umi Sufira:: said...

Ya Allah! Nampak sangat benjol nya tuh...siannya Damia....

QM said...

ala kesiannya....

precious innocent said...

la... kesiannye... kalau p doc, ubat ape yg dia kasi? ubat sapu ke?

-mama emma®-

ibuaiman said...

TGK TAJUK INGATKAN ACCIDENT APER...MASE KENA PATUT TERUS KENA TUAM NGAN AIS CEPAT2...BR X BENJOL SGT...NNT SEMINGGU TU ILANG LAR TU..INSYA-ALLAH

lailasani said...

mimi,
aah, sgt nampak kebenjolannya.
harap2 tak lame... nti banyak lak mama damia kena soalsiasat bila balik kg nanti.. huhuhu...

kak farah,
huhhuhuuh... mmg sian tgk...

mama emma,
kakak sy kata ada ubat utk hilangkan bengkak(supaya tak bengkak). ubat sapu laa kot...

CN,
yg first kena ari sabtu tu mmg terus tuam ngan ais. mmg ilang bengkaknye...
yg ke2 kali tu... tuam2 guna towel aje... tu yg bengkak tak surut2 kot... harap2 cepat ilang...

Blog Widget by LinkWithin