Sunday, August 23, 2009

Fahrin n Umie Aida

Eh... sy rasa semlm pun sy tengok encik fahrin dan umie aida kat tv3. Mlm ni pun depa 2 org jugak?? Haihhh...... Musim mempromot diorang ke ni?? Rumah sy tiada ASTRO.. so memanjang laaa dok pasang TV3-TV singapore-TV8-NTV7-TV9... Itu ajelah channel2 yg boleh menarik hati utk ditekan2 kat remote.

Esok company saya coti menggantikan 1st day puasa semlm. So, bolehlah lagi nk plan2 ape nk dimasak esok.. hihihi... Hari kerja, encik suami kata beli ajelah. Balik pun dah lambat.. Nk memasak tak sempat siap utk encik suami pergi terawikh...


3 comments:

~ Ibu ZAAZ ~ said...

haah...saya ingatkan sambungan cerita semalam. kisahnya pun cam lebih kurang sama jer...saya tak tgk dari awal pun. he he semalam punya pun tak tengok abis pasal encik suami dah conquer TV.

MuzZz said...

orang pun tgk..layan jek cit tu..hahah

lailasani said...

ibu zaaz,
sy tgk yg cerekarama tu aje bersungguh2 tp cam taklaaa menarik mane.. hehe.. yg semlm tgk gitu2 aje.. sbb rasanya ulangan kalo tak silap..

muzz,
hahahah... dah tader mende nk dibuek.. layankan ajee... :)

Blog Widget by LinkWithin