Saturday, August 8, 2009

Keluh Kesah-Resah Gelisah..

Selama ini aku sentiasa merungut, sentiasa bersedih dan terasa down kalau ebm sikit, hasil perahan kurang dari biasa dan macam2 lagi. Aku rasa kerisauan aku itu juga merupakan salah satu faktor susuku makin berkurang kot. Bukan aku tidak pernah bersyukur, tapi hanya ingin meluahkan apa yg terbuku di hati dan kegelisahan yg bersarang di jiwa.
Tetapi utk akan datang, aku tidak akan bersedih atau merungut lagi kerana aku sebenarnya antara org2 yg dipilih oleh Tuhan kerana masih berjaya meneruskan penyusuan susu ibu utk anakanda tercinta. Terima kasih kepada adik seofisku mala kerana menyedarkan aku.... TQVM.
Aku copy paste kat sini email tu. Pas dapat email dia ni, tetiba aku rasa tersangat 'kandou'(terharu)..

Damia da setahun lbh…da puas rse susu ibu dia..^_^

Akak patut rse bertuah smpai skrg pn masih ader susu..


Alhamdulillahhh......... Syukur pada ALLAH..

No comments:

Blog Widget by LinkWithin