Monday, August 3, 2009

Teka? Apa nama show ni?

Tarikh : 02082009
Tempat : TESCO Kulai

Siapa pernah tengok dan jumpa org ni? Huh! Kagum dan terpegun "+ GELI" saya tengok. (Bukan saya sorang je yg kagum, ramaiii org dok kerumun dia semalam. Hehe). Tak menyakitkan ke? Huwaaaaaaa... Tak sakit ke dek oi?



Dia ambik bee yg kat tepi2 tu letak kat badan dia. Ngeriss.........

Cuba teka apa nama SHOW ni? Jeng.. Je.. Jengggggggg....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
BEE MAN SHOW!!






4 comments:

MuzZz said...

Kitorang pegi tgk kotaknye jer..orangnye da takde..hehehe..

lailasani said...

kekekekke... ms kitorang nk lek pun org tu dh tader. pokcik kate.. dh mati kot kena sengat.. hahahah...
GELI ah tengok... tp cam power gak aa mamat tu.. muka selambaaaa ajerk..

Fid said...

tak suka bee geliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

lailasani said...

uh.. kalo cik fid tertengok show ni sure geli yg amat... hohohoh

Blog Widget by LinkWithin